donderdag 30 augustus 2007

Dag 4

Elke dag beter en beter. Ik amuseer me meer en meer en zo te zien mijn mama en papa ook. Papa heeft me vandaag al een beetje doen lachen. Hoe ik dat moet doen, weet ik nog niet zo goed. Gaat precies spontaan, als papa onnozel doet. Vandaag heb ik zeer goed mijn best gedaan ;) Voor de eerste keer van mijn mama melkje mogen drinken, en dat smaakt naar meer hoor. Zoooo lekker, maar tis lastig. Ik slaap liever lang uit :( Zie je mij geeuwen op de foto? :)

En nu ga ik slapen, want dat is vermoeiend hoor, zo veel eten bij mama....




2 opmerkingen:

Anoniem zei

Reeds vijf dagen ben ik gezegend met dit prachtige neefje! Waarvoor dank aan David en Gwendolyn uiteraard. Ik was er altijd al zeker van dat ze fantastische ouders zouden zijn en hen zien met Mattéo bevestigt deze zekerheid alleen maar. Nog maar net op deze wereld en al binnengedrongen in verschillende harten, om er nooit meer uit te gaan.

En aangezien ik het zelf niet beter kan, zal ik de woorden van Armor For Sleep lenen:
Trust me
I would build for you
a world for you
You'll never feel the cold
The years will be all warm

Anoniem zei

Verleden maandag ben ik -dankzij jou- oma geworden...
Oma Tine...

Je lag in je couveusje
zo klein, zo lief, zo écht...

Eén oogje deed je open
op het moment dat ik jou
-door het glas-
voor het eerst zag

Hallo klein bazeke
hallo lief ventje

Welkom op de wereld
Welkom ook in mijn wereld...