woensdag 29 augustus 2007

Dag 1

Wat een dag voor mijn mama & papa. Op 27-08-2007 om 11 uur heb ik mijn mama duidelijk gemaakt dat ik echt wel genoeg vruchtwater had opgedronken. Ik was het ook allemaal een beetje beu. Wat wou ik zo graag geknuffeld worden door mijn mama en papa. Dus om 11u daaaag gezegd tegen m'n lief kussen (nvdr de placenta). M'n mama moest heel snel m'n papa opbellen, want die was nog hard aan het werken (dat zegt ie toch altijd). Toen m'n papa aankwam, moest mama al bijna direct naar de kamer waar kindjes geboren worden. En om 13u20 was ik daar dus hé.

Maar de planning liep toch niet zoals ik dacht hoor. Ik ben iets te vroeg gekomen (35 weken oud). TJA, wist ik veel, ik had geen kalender hé in mijn slaapkamerke/keuken/wc. De dokter heeft me zeer rap onderzocht en ik moest bijna direct naar een klein kamerke. Iets groter dan wat ik gewend was hoor, maar ik dacht toch dat ik bij mama en papa zou kunnen zijn.

Verkeerd gedacht dus. Nu moet ik dus enkele dagen alleen liggen. Maar mama en papa gaan heel veel keren komen kijken, dat hebben ze mij toch beloofd :) Wassen moet ik nu nog niet doen, ik mag nog eventjes bekomen van mijn bezoek aan de nieuwe wereld. En ik moet veel rusten van die menskes die hier zo rondlopen. Maar ik luister alleen maar naar mama & papa zulle....

Geen opmerkingen: