woensdag 30 juli 2008

Strand en zee

Mama en papa zijn met verlof en ikke ook. Nu moeten mama en papa natuurlijk veel dingen met mij doen, lang uitslapen kunnen ze niet meer doen. Ik doe wel mijn best hoor, ik slaap meestal tot 8u of zelfs 08u30! En dus zoeken ze ook dingen om samen met mij te doen. Vorige week ben ik met mama en papa naar Knokke geweest, zoooo plezant zeg! Al die mooie oto's!!

En gisteren (29-07) ben ik met poeziewoefie en pépé en tantie Maya naar Blankenberge geweest naar het strand. Het weer was ietsie minder goed, maar was eigenlijk beter voor ons. Anders zou ik direct zooo rood zien hé. En dan ben ik niet mooi meer voor poeziewoefie.


Ik kan zand eten, maar poeziewoefie kan het toch nog veeeeel beter dan ikke zulle! Papa heeft bewijzen verzameld! ;)

2 opmerkingen:

Zabrila zei

Nee nee, poeziewoefie is gedóópt met zand. Mattéo heeft er een maaltijd van gemaakt. Geef ons heden ons dagelijks... portie zand...

Anoniem zei

Laat zand nu gewoon lekker zijn. Ik herinner het me zelf nog uit mijn kleuterschooltijd. Als ik eraan terugdenk knarst het weer tussen mijn tanden.