dinsdag 26 februari 2008

Hola Pola

Hélaba, hier ben ik weer met een update. Het was weer een tijdje geleden, maar ik heb ondertussen ook het spelleke van papa gevonden. En tis zo plezant dat ik altijd vergeet om mijn verhaalke te vertellen! Ge ziet dat ik nie lieg hé, bewijzen zijn er genoeg!









We zijn bijna eind februari en da zegt nie veel hé. Maar voor mij wel zulle, want morgen woensdag 27-02-2008 ben ik net 6 maandjes oud. Allé, eigenlijk zeur ik nu een beetje hoor, want eigenlijk moet ik daar nog 5 weekskes vanaf trekken. Maar ik ben nu eigenlijk al een grote jongen dus mag ik zeggen dat ik 6 ben hé :) Dus het wordt tijd om wat meer modebewust te worden en de wijde wereld eens te verkennen. Want ik ben al een beetje groen gekeken door die bomen in mijn tuin.










En natuurlijk, als je zes maand bent, dan moet je eigenlijk al eten zoals de grote mensen hé. Dus heb ik da vandaag maar gedaan. Een eerste korstje binnengespeeld, njam njam. En hetgeen ik niet meer moest hebben, heb ik dan maar aan DG gegeven, zoals de grote mensen ook doen zeker? :)

1 opmerking:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.