dinsdag 11 maart 2008

ikke flink

Het is duidelijk dat ik nu al een grote jongen ben geworden. Ik babbel er nu flink op los en laat iedereen weten wat ik van alles vind... maar tis precies nog nie zo goed verstaanbaar. Want ik vraag allemaal nieuw speelgoed en ik krijg bijna niets nieuws.. dus moet ik mij bezighouden met plastiek van koekjes van papa (Twix) of snoepjes. Tis plezant, maar wel wreed goedkoop speelgoed zulle.. En die gsm van papa en mama zien er eigenlijk veel beter uit dan mijn gsm. Ik kan geen foto's pakken met mijn gsm en de berichtjes die ik wil sturen komen precies niet toe bij mijn poeziewoeziewoefke ;( Want ik krijg geen berichtjes terug :(

Ik ben nu al zoooo groot dat ik aan de grote-mensen-tafel mag zitten. Best plezant, nu zie ik tenminste méér. Liggen is nie zo plezant meer als je kan zitten hé

Geen opmerkingen: