maandag 25 augustus 2008

Op 1 maand gebeurt veel (soms)

Veel gebeurd laatste tijd. Laten we beginnen bij het begin van de maand hé. Kmoet toch een reden hebben waarom de update zo lang heeft geduurd... awel... kwas een beetje ziekskes begin Augustus. Het begon allemaal op vrijdag en gelukkig heeft mama direct de dokter gebeld. Want ik had net geen longontsteking, maar wel een 'bronsjiet' en ik moest direct 'antibititotica' innemen en nog zo iets voor mijn neus houden voor enkele minuten. Na twee dagen was ik alweer in orde zulle, omdat mama zo goed voor mij heeft gezorgd!


Ik sta altijd op de uitkijk nu als ik al thuis ben en mama nog niet. Soms moet ik wel vechten voor een goed plaatske op de trap, want DG zit daar ook graag te kijken. En als mijn plekje bezet is, dan ga ik naar mijn tweede plekje, de berging, daar kan ik alles tegen de kast plakken.
Ik kan nu ook al goed stappen, maar heb nog altijd wat steun nodig zulle. Ik heb nu ook de geheime kast van papa gevonden!! Bijna 1 jaar naar gezocht, maar nu toch gevonden, hahahahaahaaaa! Daar ga ik toch veel plezier aan beleven, nu alleen maar zien dat papa dat niet ziet dat ik da al gevonden heb!


Ik lees ook graag met mama, zij kan zoooo mooi voorlezen en geluidjes maken. Papa ook hoor, maar die is altijd zo zot! Hij leert me wel al mooie gezichten trekken.



Trouwens, eh.... tis vandaag 25/08. Gisteren is mijn poeziewoeziewoefke 1 jaar geworden. Hip hip Hoera!!! Papa is natuurlijk de camera vergeten, nu heb ik geen mooie foto's van m'n 1-jarig poeziewoefke voor aan m'n bedje te zetten ;(


Zij is dus 1 jaar geworden enne... awel... ik scheel niet zoooooo veel dagen met haar hé.... snap je? eh.... ik zie jullie allemaaaaaal zoooooo graag hé...eh .... 27/08 is een mooie dag hé? Niet alleen de zon die schijnt hoor, maar echt mooie dag voor iedereen...en eh, zeker voor mij hé

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Een gelukkige verjaardag, Mattéo! Eén kaarsje uitblazen zal wel lukken zeker?

Anoniem zei

We zijn nu al de volgende maand. Ik ben natuurlijk benieuwd naar het vervolg.