dinsdag 23 september 2008

nieuwe update op algemene aanvraag

oei oei, ik moet mijn papa duidelijk wat meer doen werken op zijn compoeter, want hij zegt nie veel meer over mij. Altijd maar spellekes spelen, da mag nie zulle papa!!

Tis al bijna oktober en al effe geleden dat ik nog gezegd heb aan mensen wat ik nu allemaal weer kan doen! Tis weer de moeite zulle! Ik verschiet van mij ;)

IK KAN STAPPEEEE. Ik kan al zeer flink stappe zelfs (zelfstudie hé). Papa heeft daar ook filmpkes van gemaakt, hij heeft toch 'iets' gedaan voor mij. Af en toe durf ik nog eens op mijn 'smoellieke' gaan, maar mama en papa zeggen dat da nie erg is. Goh, ik vind da wel erg hoor, want dat doet pijn aan mijn handjes als ik val :(

Op 2 september kon ik achter mijn wagentje crossen. Dat had ik gekregen hé, voor mijn eerste verjaardag! Veel jimjam door huisje rijden en buiten ook af en toe jimjammen..En op 9 september kon ik plots stappen, alleen, zonder handjes naast mij!








Ik heb ook mooie kadoos gekregen voor mijn verjaardag. Een echt zetelke, véééél beter dan da van mama & papa, want mijn zetelke heeft een mooi kleurke en da lacht naar mij!









Soms speel ik ook al verstoppertje. En mama en papa kunnen mij helemaal niet vinden. DG ook niet, want die slaapt meestal hé.
Ik moet nie veel meer oefenen, want zij vinden mij pas als ik mij weer laat zien. Dus ben echt al goed.

1 opmerking:

Anoniem zei

Euhm... zou dat een familiekwaal zijn met dat vergiet? Ik heb ook dergelijke bewijzen in het fotoboek zitten. In het rood echter.