maandag 5 november 2007

Verdorie toch

Het ging allemaal zoooo goed, tot gisterenavond. Heb ik het daar toch zeer lastig gekregen, amaai! Heb alle tv gezien tot 1uur snachts. Ik dus heeeel lang opgebleven, van 21uur al. Echt spijtig, eindelijk verlost van medikakamentjes, DACHT IK... boehoe, deze morgen heb ik weer van die bollekes moeten inslikken, nie lekker! Vanavond ga ik naar de dokter, die zal wel weer meer medikakamentjes aan mij geven. Ben benieuwd :(

Update:
Ben dus naar de dokter gegaan en allé, ik ben wel een braaf kindje zei ie. Ik ween niet zoveel, dus het zal wel niet zóóó erg zijn hé... Ja héla!! Ik zal hem eens wa reflux geven zulle, en wa verstopte darmkes. En dan mag ie mijn medikakamentjes eten. Eens zien hoe flink hij zal zijnIk moet dus mijn medikakamentjes blijven nemen en daarbij krijg ik dus andere voeding. Beetje anti-overgeefmelk en ook beter voor mijn vertering. En dan nog andere medikaka's erbij -> Motilium... Laat maar komen zulle, ben het al gewend om veel binnen te krijgen :( Maar ja, om u goe te voelen moete soms iets innemen hé.

1 opmerking:

Anoniem zei

een reactie om te wissen:
ik zoek tevergeefs naar je e-mail adres.
ondertussen heb ik mateo in geuren en kleuren kunnen volgen.... heerlijk toch zo'n baby!
Mevrouw potzky, ik ben gisteren het belangrijkste vergeten en dat zul jij wel geweten hebben! Please stuur me je e-mail of bel me eens zodat we dat kunnen regelen. Mijn excuses hiervoor!
Livia@pandora.be
0478/329567