zaterdag 3 november 2007

How are you dooing?

Alles ok. Jippie yee. Zie je het aan mij?

Mijn mama en papa hebben al veel voor mij gedaan zodat ik mij beter en beter voel. Ze zijn al op reis gegaan met mij (doorheen heeeeeel de living, das lank zulle, ik kan da nog niet eens met de voetjes doen, zó ver is da). Mama gebruikt daarvoor een reiszak hé.. of zoiets....

En sinds vrijdag heb ik geen medikakamentjes meer moeten innemen.. Dat is nu al drie dagen en ik voel me zóóóó goe... allée, toch zóó goed. Soms nog wat pijnekes, maar ik kan da goe verbijten. Ik ben stoere jongeuh hoor!!
Allé, toch beetje stoer. Want ik zie graag 'Brompie'. Die slaapt naast 'Blaffie', weet wel, da geel hondje. Ik knuffel al veel met 'Brompie', dan vergeet ik ook alle pijntjes.









Deze nacht heb ik laaste keer gegeten om half 1 in de donker, en pas om 10uur had ik weer honger. Mama en papa hebben dan goed kunnen slapen, en weer waren ze content :) Ik kan da goe hé, mama en papa content maken. Zo makkelijk... Dag ervoor ook al 10uur tussen mijn eten gedaan in de donker....

Geen opmerkingen: