maandag 1 oktober 2007

1m4d: Bezoek dokter & bezoek grote familie

Vandaag ben ik naar de dokter geweest die me heel lang in het ziekenhuis heeft willen houden. De dokter was blij omdat hij nu duidelijk kon zien dat ik heel goed gegroeid ben en heel veel kan eten. Nu weeg ik dus officieel 4kg en ben ik 53.5cm groot. Aan dit tempo ben ik binnen 2 jaar ehm.... eh....wacht ze.. dus op 3 weken ben ik 1 kg bijgekomen en 3.5cm gegroeid. Dat is dan .. eh.. allé papa, pak eens uw rekenmachine voor mij te helpeuh! Goh, dan ga ik dus heeeeeel groot zijn, voila.

Ik heb wat last van mijn darmpkes en de dokter heeft me weer wat medicijntjes gegeven zodat ik me beter zal voelen. Want nu is het soms lastig om goed te slapen, ik ben niet zoals papa hé die altijd overal door kan slapen....

En deze avond is er veel volk komen kijken naar mij hoe flink ik wel kan zijn. Ik ben zeer geliefd, want iedereen wou mij voelen en vastpakken. Oma Tie-Tien heeft mij een flesje melk gegeven en groottantie Leen is beginnen vechten om ook een flesje te kunnen geven. Echt waar, dat heeft mijn papa dus gezegd hé tegen mij. Iedereen wil mij verwennen en dan vallen er doden hé... (ofwel kan papa soms overdrijven) Groottante Mieke wou me zelfs al ontvoeren! Maar dat ging niet hoor, want iedereen ging me direct beschermen. Dan heeft ze me gewoon effe vastgehouden. En groottante Lieve en grootnonkel Pool mij ook vastgehouden, het was echt van het 1 naar het andere armpje. En Tantie Lien ook nog eens van dichtbij kunnen bewonderen, ik ga daar zot van zijn zeg. Moest ik nu al goed kunnen zien, ik zou m'n ogen er niet van kunnen weghouden.

Ik heb dan ook goed geslapen, ik denk dat iedereen onderschat hoe vermoeiend dat dat is zulle, slapen op een arm! Straks wordt dat misschien nog een Olympische sport, alvast iets waar ik dan in zal uitblinken (na mijnen papa hé)

Geen opmerkingen: