dinsdag 2 oktober 2007

1m5d: Pépé jarig


Vandaag dinsdag was mijnen pépe jarig. Bij deze dus een gelukkige verjaardag hé. Als cadeau wou ie van mij iets heel simpels (ah ja, veel spaargeld heb ik nog niet hé). Een boerke en een scheet. En omdat ie dat zo lief gevraagd heeft, heb ik hem dat ook gegeven. Ik wou gerust nog een efforke doen en wat meer geven, maar het was voldoende.... tsss en ik maar sparen en moeite doen!!! tsss, stank voor dank heet dat dan!!

Pépé zou me dan nu eigenlijk ook een kadooke moeten geven hebben, want vandaag ben ik (in theorie) 0 maand, 0 weken en 0 dagen & slechts enkele uurkes oud. Wat een misrekening zeg! Dus pépé, kom maar met iets moois af dat niet stinkt en niet bruin is.

1 opmerking:

Anoniem zei

pepe vraagt zich af of hij nu een bescheten cadeau gekregen heeft... of ééntje dat van de kloten is... ?? ;)