dinsdag 16 oktober 2007

1m19d: Hoi, ikke weer

Vandaag ben ik dus alweer naar de kinderarts gegaan. Maar nu was het een meiske & zij heeft doktertje met mij gespeeld, hoe cool ben ik nu?!!!!! :) Maar niks zegge tegen Maiwen hé, want ik wil nog wel enkele keren bij haar slapen ook.....

Ik ga goed vooruit, toch op 1 punt alvast en dat is gewicht. Vandaag woog ik 4.900grammekes en vorige donderdag was dat nog maar 4.250. Waarschijnlijk gaat da nu zo rap omdat eten wel helpt tegen het zuur. En ik ben liever wat 'gespierd' dan dat ik veel pijn heb.
De dokter heeft me nu dus dieetvoeding gegeven. Haha, toepasselijk hé :) Nee hoor, nie voor af te vallen (daarvoor moet ik gewoon meer bewegen), maar tis melk dat nie van da zwartwit-gevlekt diertje is, dat moeeeeeehhhh doet. De dokter denkt dat ik allergisch daarvoor ben. Raar zulle, want in het begin daar geen last van gehad. Maar ja, ik sliep misschien goed door alles heen :/

Afwachten hé. Hopelijk gaat het beter gaan met mijn maagje. Morgen moet Maiwen ook naar de dokter (hopelijk een meisjesdokter, anders ikke jaloers zijn!)

Geen opmerkingen: