maandag 22 oktober 2007

1md25d: Ik zit aan de grond

Ik zit aan de grond!!.... letterlijk hé! Ik ben niet gevallen hoor, ben daar ook niet zelf gekropen.. Maar mama heeft mij op de grond gezet! Wreed hé.. Of toch niet? neuh, twas voor mij een plezier te doen. Want ik heb zo'n speelmatje. Ik heb er nog niet veel van genoten, want eigenlijk interesseert de tv mij veel meer. Maar misschien, als ik wat ouder en meer volwassen ben, ga ik de tv wat minder benutten en me bezig houden met andere dingskes, zoals een mat.... :)









Maar ja, liever op de mat dan op de schouder van papa zulle. Daar is pas niets te doen, maar echt niets hé. Boooooring, echt wel. Gelukkig kan papa dat niet aflezen op mijn gezicht, ik kan al goed doen alsof.... + hij heeft geen ogen op zijn rug hé...
Maar mama heeft dan gezegd dat ik niet zo gelukkig zat op de arm en dan heeft papa andere trucjes gedaan om mij wat te doen lachen. Mja, om papa wat gelukkiger te maken, heb ik dan maar wat meegedaan hé. Vandaag ging het mij niet goed af, maar later zal ik dat dubbel en dik goedmaken, als ik me beter voel. Ik zal hem dan af en toe eens laten winnen op de Playstation 7 ;)

Geen opmerkingen: