dinsdag 30 oktober 2007

Hot stuff

Jaja, ben weer eens op bezoek geweest bij mijn meiske. Alles uit de kast gehaald om haar te charmeren maar ik heb nog niet zo veel in mijn kastjes zitten :( Maar het was toch nog plezant, ze heeft mij al aangekeken! Jaja, met haar oogjes zo naar mij zitten kijken. Ik had meer verwacht na onze expeditie in haar bedje, maar het kost wat tijd (en misschien ook wa centjes) om haar te overtuigen nog eens een bed te delen. Maar ik heb geduld zulle.










Ik ben ook effe bij pépé op de schoot geweest, want da zeggen ze hé. Om het meisje te versieren, moet je de papa overtuigen (of zoiets toch)... En rap dan ook een gebedje opgezegd dat ie mij zal aanvaarden.









En da heeft geholpen zulle, want op einde van de avond heb ik da contact toch weer gehad met mijn snoesiewoeziewoefke :) Ze heeft er enorm van genoten, dat heeft ze me toch gebrabbeld...

Geen opmerkingen: