donderdag 4 oktober 2007

1m 7d: de kraker

Vandaag voor de eerste keer een ostocraat...... ossentopaat... allé hoe noemt da?.... een kraker gezien in het echt. Mama gaat daar ook af en toe een bezoekje brengen want mama heeft ook veel last van haar rug en nek. En die helpt dan een beetje. Vorige week moest mama daar op een tafel gaan liggen en kraker heeft dan gezegd dat ie het nog nooit zo erg heeft geweten. Alles zat vast wat los kon zitten... eh.. wat vast kon zitten.. eh... allé, hoe zei mama da nu weer? :(

Maar vandaag moest ik dus gaan hé, voor mijn darmpjes. Heeft goed geholpen, want vanavond pamperke goed vol gelegd. Maar nu heb ik precies nog méér last aan mijn darmen, want ik word altijd tijdens mijn slaap halfwakker van de pijntjes. Binnen twee dagen zou dat beter moeten zijn. En ik ga ook nog extra pillekes krijgen, kraker denkt dat ik niet genoeg beestjes in mijn buikje heb. Allemaal (allé, toch zeer veel) dood gegaan door 'antibitotica' van mijn eerste levensweek...

Maar voor de rest alles goed hoor, kijk maar:

1 opmerking:

tine zei

De darmbeestjes dood? Oh...'t Is spijtig dat papa en mama dat niet eerder geweten hebben. Want een tijdje geleden hadden zij immers een OVERSCHOT aan beestjes, maar papa heeft die allemaal eigenhandig (allez, eigenlijk met de hulp van de stofzuiger geloof ik) "geliquideerd". Maar misschien ging het niet om dezelfde soort beestjes?? ;-)
Kusjes van oma Ti-tien en "kweek" maar vlug héél veel beestekes hé jongen...