vrijdag 19 oktober 2007

1m22d: Jawadde hallo excuseer


Gisteren weer undercover in de slaapkamer van mama en papa. Maar ik ben weer ontdekt, dzju toch. Maar ik ga blijven proberen! Ooit zal ik er wel in slagen om tussen hen te slapen, al is het dat ik midden in de nacht mijn wekkerke zet om dan stillekes tussen hen te kruipen. Maar nu gaat da nog niet hé! Ah nee, ik heb nog geen eigen wekker.....

Het is van da. Dinsdag dus veranderd van voeding hé. Nie meer van da zwart-wit gevlekt moeeeeh-dier. Mijn maagske was al wat beter en mama en papa konden wat beter slapen. Maar nu had ik weer last van mijn darmpies. Mijn pamper is niet meer bruin-vuil geweest sinds dinsdag. Tot vandaag. Amaai, papa is gerief gaan halen in de apotheek en het werkt zulle. Dus iedereen die wa moeite heeft om bruinies te laten, moet maar eens aan papa vragen wat ie heeft meegebracht. Een uurke en het is er zulle!! Straffe kost, mijn pamper stond op springen... en ik ook

Papa heeft natuurlijk weer bewijsmateriaal om te tonen wat ik heb gedaan!









& Oma is deze middag geweest. Heeft me goed getroostd, want ik had klein beetje verdriet omdat ik veel pijn had aan de darmpjes. Ah ja, papa had die 'medikakamentjes' nog niet gaan halen hé....

Geen opmerkingen: