zondag 28 oktober 2007

Beter...of toch niet

Mijn voeding is precies iets beter. Maar dan ook weer niet. Het is raar zulle. Gaat wel al beter met de krampkes. Als ik slaap, lig ik niet zo hard meer te kreunen volgens papa. Maar het duurt soms wel lang vooraleer ik in slaap val hoor. Het doet iets minder hard pijn, maar pijn duurt soms wel wat langer. Maar ik kan wel al goed slapen.


















Deze nacht zijn mama en papa goed verschoten, ik had ze goed liggen :) Ik heb 7.5uur aan 1 stuk geslapen. In 1 stuk hé!!! Echt waar. Of eigenlijk maar 6.5? ah ja, winteruur nu.....En ik heb gisteren maar 4 keer gegeten, en dat is ook raar zulle. Want dat is eigenlijk weinig eten. Gisteren om 10 uur gegeten en pas deze morgen om half zes mama en papa wakker gemaakt. Allé, meer mama want papa hoort mij bijna niet ;) En deze morgen heb ik me nog eens goed gevoeld, zo blij dat mama en papa waren...

Geen opmerkingen: