zaterdag 20 oktober 2007

1m23d: hé wa? Què?

Vandaag zaterdag is mijn overgrootmoeder langs geweest, samen met Opa Jacques. Allé, ik denk toch dat het mijn overgrootmoeder is, want ik verstond die nie zulle. Die was heel de tijd tegen mij bezig van: 'Vientje, comant sa fa'. Bjein. Tu manche bjein? .. sjah, khebbe kik maar wa zitten knikken. ah ja, wa moest ik anders doen? Da was precies Russisch dat die sprak. En da kan ik nog niet zulle!









En groottante Sjaklien & haar kindjes tante Katia & tante Lynn waren er ook. En dat was al lang geleden hoor.... data papa die had gezien :) Ah ja, ikke natuurlijk nog nooit gezien of gehoord. Twas wreed plezant, al heb ik da goed verstopt. Ik had nogal wat last van mijn maagje, dus wreed happy heb ik daar niet gezeten.










Maar wel mooie cadeau gekregen, amaaaai. Opa J. heeft daar veel veeel veel werk in gestoken, en ook veeel veel veeeel geld. Mama dacht eerst dat het echte sigaretten waren, ah ja, want dat was echt allemaal goed gedaan, met plastiekje boven en zo. En mama en papa roken niet meer voor mij, dus dat was rare kado toch hé. Mama en papa hadden nog niet eens door dat daar zoveel geld in stak. En allemaal voor mijn compoeter, joepie! Of barbies, kweet het nog nie.

Geen opmerkingen: