zondag 7 oktober 2007

Mannen- nacht & dag

Cool, vrijdagnamiddag & zaterdag de hele dag met mijn papa alleen geweest. Jawadde, heb ik mij geamuseerd. Ik weet nu nie of papa ook zo veel plezier heeft gehad, maar ik denk het wel. Papa moest niet teveel lachen met mama toen zij donderdagnacht in de zetel is gaan slapen, want papa heeft dat vrijdagnacht gedaan. Hij heeft da zelf voorgesteld om te doen, zodat mama kon doorslapen. Want mama moest zaterdag de hele dag naar een opleiding gaan. Zoooo beuuuu.

Stoute meesters en juffrouwen hoor! Moest ik al groter zijn, ik zou tegen die meester zeggen dat mijn mama thuis moet blijven bij mij! Dan zou ik eens goed fronsen, zodat ze schrik krijgen van mij. Effe voortonen zie!


Maar met papa was het ook leuk. Veel geslapen, zodat papa ook veel heeft kunnen slapen. Om half vier eerste keer dat papa mij eten moest geven, dan half acht en nog eens om 11uur. Dus hij mag niet klagen hé. Oma Cecile heeft wel gezegd dat papa er moe uit ziet. Maar papa ziet er toch bijna altijd moe uit, nee? Ik vind da....









Papa kan nu ook al mijn flesje geven met 1 hand. Cool heh! Ah ja, daar stoeft papa nu mee hé. Ik hou dat flesje ook beetje vast hoor, maar papa heeft daar nie op gelet. Dat is ook enigste dat papa kan met 1 hand. Voor mijn pamper of pakje heeft ie meer dan twee handen nodig soms. Mijn pakje deed ie zelfs helemaal uit, terwijl er 3 knopjes zaten vanachter voor enkel beentjes los te doen. Haha, papa toch!!










En ik was zeer blij als mama thuisgekomen is van de opleiding. Zij had mij de hele dag gemist, echt heel hard. "Ik heb papa niet gemist maar u wel zulle ventje", dat zei mama. Goh, moest papa dat horen.... En zie hoe blij ik ben dat mama terug is, met open armen verwelkom ik ze weer.... eh.... als ik ze zie....

Geen opmerkingen: