maandag 8 oktober 2007

Kiekjes

Papa heeft nog meer 'kiekens' geschoten van mij. Dat is dus dat pakje dat papa helemaal uit deed gisteren. Niet goed bezig zulle papa, beter opletten als mama iets uitlegt. Ik bid dan hier ook dat hij dat de volgende keer beter doet, want dat is altijd koud hoor zo ineens in uw half-blootje liggen. En er krimpt dan ook rap iets dak nie wil laten krimpen.... stel u voor dat da dan altijd zo gekrimpt blijft? Kan da?










Zondagmiddag dan ook een badje genomen want we gingen een bezoekje brengen bij overgrootoma in Zevergem. Water was rap koud en ik hoopte echt dat da niet TE koud ging worden zulle. Want ah ja, Maiwen ging misschien ook naar overgrootoma komen en ik wou nu geen slecht figuurke slaan hé.


Even mijn moves & pickuplines oefenen "Hey baby, how are you doiiiiinggg?" & dan mijn superpimppakje aangetrokken en hopsakee, wat hartjes gaan veroveren hé.

Geen opmerkingen: