vrijdag 5 oktober 2007

Goede nachtrust?

Mama kijkt een beetje raar hé vandaag. Mama dacht natuurlijk dat ik da nie ging zien, maar papa heeft alles op foto gezet. Ik weet waarom ik mij niet zo goelekes voel. Mijn maagske is niet zo goed bezig, "ik kom hier slecht" (zou papa zeggen). De enige manier waardoor ik toch een beetje kan slapen, is op mijn buikje liggen. Mama en papa hebben een engelzorg gekocht voor mij (nvdr. Angelcare), dat is om te zien of ik niet stop met ademen. Maar dat ligt nu in mijn parkwiegje beneden, dus enkel beneden mag ik op mijn buikje liggen.


Ik heb geprobeerd om stillekes tussen mama en papa te gaan liggen, maar die hadden dat snel door. Ik ben al veel te groot geworden denk ik, nu zien ze mij direct liggen. Misschien toch beter dat paars kusen weggelegd, wit op wit...... helaas.

Gevolg is dat mama naar beneden is gegaan, om in de zetel te gaan slapen. Zodat ik op mijn buikje kan liggen. Ik heb wel goed geslapen dan en mama en papa ook. Da machientje doet toch goed zijn werk.

Geen opmerkingen: