zaterdag 29 september 2007

1m2d: Als ik slaap...

Deze middag had ik weer enorm veel krampkes en de enige manier om de krampkes wat te verminderen is op mijn buikje liggen. Dat deed deugd zulle. Maar ik moest deze middag op bezoek gaan bij Maiwen en mama heeft me dan uit m'n bedje gehaald toen ik nog sliep. Ik bleef effekes doorslapen en dat was toch een raar zicht zulle


















Ik slaap heel graag op mijn buikje en papa heeft dat ook al goed kunnen ondervinden. Vrijdag ben ik zo heerlijk in slaap gevallen op de buik van papa. Het was een zeer interessante droom blijkbaar, ik was zeer hard aan het nadenken.... dinsdag verjaart mijn pépé en ik heb nog geen cadeau kunnen kopen, laat staan dat ik al wat heb kunnen sparen voor die cadeau... ai ai



















BUT I HAVE A CUNNING PLAN SIR! Of toch niet? Als ik nu eens zou meedoen aan die belspelletje op tv. Daar kan toch veel geld mee gewonnen worden nee? Het was toch makkelijk wat ik deze middag heb gezien. Een blafhert, zo makkelijk! En die buishaan, bah.. Misschien toch beter m'n suikerbonen inruilen voor een lotto-biljetje...

Ik ga gewoon slapen, dat ga ik doen. Voor de verandering eens proberen om in het groot bed te overnachten. Zal niet zo makkelijk gaan denk ik, want er waakt daar nog een hondje. Gisteren tot de ontdekking gekomen dat er dus niet alleen witte hondjes rondlopen, ook gele hé!! Echt waar en wij hebben zo 1tje! Wel een braafke hoor, blaft niet zo veel zoals DG en bijten doet ie ook niet, dat zegt papa toch! Maar heeft geen naam, want komt toch niet als we hem roepen :) Papa tooochhh, grapjas!!! ;)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Die gele hond is dan ook al héél erg oud, want hij is geboren als papa David één maandje jong was. 30 hondenjaren komen ongeveer overeen met 21O ménsenjaren, dat kan al tellen hé. Geen wonder dat hij niet blaft of bijt (hij is waarschijnlijk al heel erg lang doof en tandeloos!). Dat beestje heeft trouwens al wat meegemaakt in zijn leven hoor... Er is mee gesmeten, aan getrokken, in gebeten; hij heeft eens een oor bijna verloren en zijn buikje heeft een tijdje "opengelegen". Je zou dus voor minder juist NIET komen als men je roept en heel erg braaf en rustig blijven liggen waar je ligt!!

Anoniem zei

David, je hebt je gevoel voor humor en je schrijftalent duidelijk van je moeder overgeërfd zenne!