vrijdag 7 september 2007

Dag 11: niet blij


Ik ben boos en verdrietig vandaag. De dokter heeft gezegd dat ik pas maandag naar huis zou mogen gaan, als ik blijf eten zoals nu :( Mama en papa waren daar niet blij mee, want zij dachten dat ik zaterdag naar huis zou mogen gaan. Andere dokter had eerst woensdag gezegd en donderdag had ie gezegd dat ie dit weekend van wacht is en mij dan naar huis zou sturen...


Ik ben natuurlijk niet altijd boos gebleven. Je kent me nu al een beetje hé. Eventjes bij mama zitten en ik ben direct zeer blij. Vandaag heeft papa voor de eerste keer gezien hoe ik mijn badje neem. Hij heeft dat allemaal gefilmd. Beter niet gedaan, want ik heb een beetje geweend. Het was kou hoor toen mijn mama mij inzeepte. Daarna ben ik eventjes bij papa gekropen en daar een klein beetje geslapen. Dat was tof. Nu aftellen tot ik naar huis mag gaan. "Eerste keer dat een weekend rap gedaan mag zijn" zei mama vandaag

Geen opmerkingen: