dinsdag 18 september 2007

Dag 22: Tantie Annelien

Eindelijk zeg. Tante Annelien is op bezoek geweest vandaag. Ook oma en mémé natuurlijk, die wilden mij ook weer eens zien. En blij dat Annelien was toen ze mij kon vastpakken. Ze zou me heel de dag vastgehouden hebben en misschien zelfs meegepakt naar huis. Maar dat ging niet hé, want zij kan nog geen borstvoeding aan mij geven. Goed voor mama natuurlijk. Ik denk dat daarom mama dat geeft, dan kan niemand anders eten geven aan mij. Zou da kunne?









Oma & mémé moesten mij natuurlijk ook nog eens vastpakken hé. Mijn papa heeft gezegd dat ie een spaarpotje gaat zetten naast mij en iedereen die mij dan oppakt moet een centje geven. Dat is dan voor mijn compoeter. Mah ik denk niet dat ik veel op compoeter kan spelen, papa zal die nieuwe compoeter wel willen hé :)

1 opmerking:

Annelien zei

Natuurlijk was tantie blij! Zo lang dat ze had moeten wachten! Maar dat werd dan ook wel dubbel en dik beloond toen ze je zo lang kon vasthouden. Al twéé keer ondertussen! Dat zou ze gerust de hele dag door kunnen en willen doen hoor! Ondertussen heb je ook al een plaatsje (het eerste van je vele waarschijnlijk) in haar kersverse blog!