zondag 30 september 2007

1m3d: Woutje op bezoek

Vandaag is Woutje mij komen bezoeken. Woutje is zoontje van Daan & Els. Els was een collega van mama en zijn nu goede vrienden (papa & Daan ook). En Woutje is kindje van hun hé en m'n toekomstig speelkameraadje. Woutje is beetje ouder dan mij (6 maandjes ouder) en kan al veel meer dan ik. Hij heeft vandaag mijn hondje voor de eerste keer gezien, was ook de eerste keer in heel zijn leven dat Woutje een hondje heeft gezien. En Woutje heeft daar heel heel hard mee gelachen. Moest ik al bewust kunnen lachen, ik had zeker meegelachen met Woutje. En papa heeft paar kiekjes gemaakt, mooi zulle. (op foto klikken om groter te krijgen hé)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wij hebben echt genoten van ons bezoekje... En Woutje nog het meest, denk ik...

Mattéo ziet er een heel braaf venteke uit... Nu nog...afwachten of het zo zal blijven. Zie het al voor me...ons 2 kleine spruiten, 'partners in crime'

Anoniem zei

uw hond kennende... en haar uitdrukking op de laatste foto bekijkend, is het duidelijk dat er maar één vraag in dat hoofd speelt; is die kleine eetbaar? ;)

Anoniem zei

Leuk en heel mooi maar vergeet het gevaar niet! Hoe braaf de hond ook is, heb er hier hele dagen mee te maken. Kindje doet plots een beweging naar de hond, Knap zegt de hond en levenslang litteken in het gezicht!!! Hou ook van honden en Baby's dus heb daar alvast niets tegen, maar vergeet niet dat het een dier is die de taal niet altijd verstaat. Honden weg van kleine kinderen!
Groetjes Lucy

Mattéo Desmet Portzky zei

Wees gerust. We blijven altijd bij de hond in de buurt van een baby. Het is en blijft een dier natuurlijk en wij zijn ons weldegelijk bewust van het gevaar, ook al is een hond zeer klein in vergelijking met het kind.