zondag 9 september 2007

Dag 13: Party

Deze avond is het party waar ik lig, want het zal de laatste nacht met de verpleegsterkes zijn. Dus ik ga er eens goed van profiteren en heel de avond/nacht wakker zijn. Lekker genieten, lekker laten verwennen. Vorige nacht ook al drinken gekregen om 02u & 05u, zodat ik goed sterk zou zijn om maandag naar huisje te kunnen gaan. Alweer 60gram bij op de weegschaal, jippie!! Ik flink zijn hoor! Ik kan dat al heel goed. Deze ochtend en middag ook zeer flink geweest en beetje genoten van aandacht van mama en papa. Flink liggen slapen (ik deed alsof hoor, ik geniet gewoon effekes) :)

Deze avond mama en papa goed verrast. Ik was al goed wakker toen ze kwamen om 21u. Ik was al lekker ververst door de verpleegster, omdat ik al om half negen wakker was. Beetje geschreid om gepakt te worden, ik weet nu al hoe dat allemaal werkt :) Papa was de camera vergeten, dus heeft ie geen mooie kiekjes genomen. Maar wel wat gefilmd, maar hij had batterij niet opgeladen, niet slim hé van papa!!?

1 opmerking:

maya zei

Ik kom elke dag eens 'piepen' op jullie blog..kwestie van af en toe een 'kiekje' mee te pikken van Maiwen haar kozijntje ;-)
Grappig pakje: al een echt 'meneerke' zo ;-)
Op hoop van zegen om 15u! We denken aan jullie!

Maya en Michael
xxx