woensdag 12 september 2007

Dag 15: plezant thuis






Het is stilletjes in mijn nieuwe thuis. Enkel mama, papa en DG hoor ik. Dat is echt wel plezant. Maandagnacht ben ik zeer flink geweest. Mijn mama en papa hebben gezegd dat ik zeer braaf ben geweest, omdat ik enkel wakker ben geweest om wat melkje te drinken uit flesje. Om twee uur en om vijf uur. Om negen uur was ik daar dan ook weer hoor, maar mama en papa hebben dus zeer goed kunnen slapen. Dat willen ze nog hebben ze gezegd. Awel, daarom ook dat ik dinsdagnacht net hetzelfde heb gedaan. Ikke flink geweest en ikke flink blijven, zodat ik veel cadeautjes krijg (als ik groot ben) omdat ik braaf ben.

Mijn peter en tantie en mijn nieuw nichtje Maiwen zijn ook al bij mij thuis geweest. Dat was ook de eerste keer dat ik ze gezien heb (allé, gezien, ik heb eigenlijk niet veel mijn oogjes open gedaan hoor, ik was beetje moe van ziekenhuis). Maar mijn pépé was content zulle. Mijn papa heeft daar foto van getrokken, daar zie je dan wel wat ik bedoel hé.




Mijn meter (of ist mémé dat ik moe noemen? :) heeft me nog niet eens van dichtbij kunnen zien (of pakken) want zij just ziek geworden. En Omati (oma van schelderode) ook nog niet, want die is ook ziek geworden. Mijn papa zegt dat ze ziek zijn geworden omdat ze zo compassie met mij hadden in ziekenhuis... wie weet. Ofwel hebben ze van papa ziekte gekregen :)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

mattéoke,
normaalgezien is uw meter bijna (!) even stoer als u en krijgen ze haar niet klein met wat microben, maar nu vind ik het echt niet fijn!!! ik zou je heel graag zien en eens vastpakken... want ik heb al lang moeten wachten... dus ik ga zo snel mogelijk genezen en dan kom ik naar Eke gevlogen! tot binnenkort he ventje! eindelijk...
dikke kus,
je zieke meter... :-(

Anoniem zei

zo schattig... mocht ik een tiental jaren jonger zijn, zou ik niet twijfelen...en dan nog liefst een tweeling
genieten dus..