zondag 23 september 2007

Dag 27: Bingo! I have the girl

Jaja, ik ben sneller dan mijn papa. Ik ben er al in geslaagd een meisje bij mij in bed te krijgen. Twas nu niet mijn bed, het was zelfs HAAR bed. Mijn papa zegt nu natuurlijk dat ik zijn natuurlijk charmes heb overgenomen, maar dat is niet waar hoor ;) Zie ze smachten naar mij. Jammer genoeg was ik zoo uitgeput dat ik niets ondernomen heb. Maar ooit zal ik ze wel eens een dikke zoen geven, ooit, als ik goed uitgeslapen ben.









Geef toe, ik heb toch een mooie vangst hé. Zo'n babe en zo dichtbij, wat kan het leven zo mooi zijn. Ik ga alvast deze nacht goed slapen en dromen van de gezellige avond die ik heb doorgebracht in haar bed. Tis wederzijds hoor, want je kan hier duidelijk zien dat ze contact met mij zoekt met haar handje. Jaja, boven de lakens. Wij zijn beiden goed opgevoed hoor!

Ik ga wel nog een goede strategie moeten bedenken om haar nog meer te charmeren, want ik heb al gezien dat ze blijkbaar op oudere mannen valt :/ En die trekt verdomd veel op mijn pépé

1 opmerking:

Anoniem zei

jajaa... misschien sneller een meisje in bed gekregen dan papa... maar papa doet er dan wel iets mee!! Ik lig daar al mijn charmes te gebruiken, en lieve aanrakingen te doen, en meneerke ligt te slapen??!! Ik snap niet wat al die grote mensen daar zo leuk aan vinden, dat naar bed gaan. Ik voel mij maar zwaar genegeerd... misschien moet ik ook eens wat oogschaduw aandoen... of geen kruippakje over mijn sexy pampers? Want op deze manier gaat er niet veel schot in de zaak komen...