zondag 2 september 2007

Dag 6

Liefste Mattéo, lieve zoon

Je bent een schat van een kind. Zo lief, zo teder, zo klein, zo fijn. Altijd een lach, bijna nooit een traan. Zo stoer, doch zo charmant. Ik heb altijd wel een vermoeden gehad dat je een rustig kind zou zijn, doch je overtreft nu al mijn verwachtingen. Ik mis je elke dag meer en meer, ik hou elke dag ook meer en meer van jou. Wat ik nu elke dag voel, is onbeschrijfelijk. Gelukkig en bezorgd, verdrietig en opgewekt. You are loved! Hopelijk vormen we snel een gezinnetje samen, hier thuis in Eke. Elke dag apart is 1 teveel, elke seconde apart is 1 teveel.

Morgen maandag eindelijk gedaan met de infuus en in een bedje. Misschien woensdag-donderdag naar huis. EINDELIJK. Het wachten op jou is eindeloos. Ik wil je zien, voelen, ruiken, knuffelen, verwennen,... en niet meer missen.

Ik zie je graag
Papa

Geen opmerkingen: