dinsdag 11 september 2007

Dag 14: De eerste nacht thuis

Oeh, wat zijn papa en mama nerveus deze avond. Deze middag ben ik eindelijk mogen weggaan van het ziekenhuis. De dokter wou me nog een dag (of zelfs meer) in het ziekenhuis houden, maar mijn papa was daar helemaal niet mee akkoord. Die heeft het goed (geprobeerd) te zeggen tegen de dokter dat hij mij echt wel mee wou naar huis. Het heeft lang genoeg geduurd en mijn papa heeft gelijk! Mama heeft mij ook al hard gemist.

Oma en opa gent waren natuurlijk ook zeer content, want vandaag was de eerste dag dat ze mij konden vastpakken. En opa ging direct al eens ruiken of ik een vuile pamper had. MAAR hij rook verkeerd, hij rook aan mijn hoofdje!! haha..of wou ie gewoon eens ruiken aan mijn hoofdje? aaah, kan ook natuurlijk ja...











Dus vandaar de eerste nacht thuis. Ik ben benieuwd of ik hier 'thuis' zeer goed zal kunnen slapen. Voor mij is dat allemaal nieuw hé, ik ben hier nog nooit buiten (de buik) geweest en alles ruikt en ziet en hoort er anders uit. Mijn mama en papa zijn ook benieuwd hoe ik zal slapen natuurlijk, en DG (mijn hondje) kijkt ook maar raar naar mij.

Het zal allemaal wel meevallen denk ik. Binnen enkele uurkes zal ik wel meer kunnen zeggen; of het mee is gevallen of totaal niet.

Slaap lekker ;)

Geen opmerkingen: