zondag 16 september 2007

Dag 20: Morgen 3 weken

Jaja, morgen ben ik al drie weken oud.
Joepie, drie kaarsjes op m'n flesje. Maar mijn papa gaat dat nog niet doen, want ik kan toch nog niet goed blazen :)






Er is veel gebeurd de laatste dagen. Gisteren zaterdag ben ik mijn navelstreng verloren geraakt.










Ik ben nog altijd aan het zoeken waar die is gebleven, en mijn mama en papa vinden dat precies niet erg dat ik dat kwijt ben geraakt. Nu kan ik wel veel langer in mijn badje blijven zitten zonder navelstreng. En ik geniet daar echt wel hard van hoor. Inzepen vind ik niet zo plezant, dat voelt zo koud aan. Maar mijn mama troost me dan.









Oma Schelderode heeft me nu ook eindelijk kunnen vastpakken, want die was ziek toen ik van ziekenhuis kwam. Dus die mocht me niet pakken. En mémé Sofie (meter moet ik zeggen binnenkort) heeft me nu ook kunnen pakken. Die was dus OOK ziek. En tantie Annelien heeft me nog niet kunnen pakken, want die is NU ziek. Al die zieken, tss. Ikke sterk zijn en ik niet ziek zijn, want ik drink mamamelk hé.

Gisteren hebben oma & mémé me dus kunnen pakken op de babyborrel van Maiwen. Blij dat ze waren, amaai.









Die babyborrel heeft lang geduurd en ik moest ook nog eten hé. Want de hamburgers en hete hondjes die mijn pépé Michael gemaakt heeft, dat kon ik nog niet eten. Dus ikke rap rap naar huisje (en DG) gegaan en daar lekker gegeten. En daarna effekes bij papa zitten flemen, eh.. slapen dus.

Deze nacht was het niet makkelijk voor mij (en ook niet voor papa en mama). Ik had veel krampjes en konden wij allemaal dus niet zeer goed slapen. Papa is dan deze morgen (allé, bijna middag) met mij naar beneden geweest zodat mama nog wat kon slapen. Zij kan dat goed gebruiken, want mama doet heel veel voor mij (en ook voor papa) :)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Nog van dat, nog van dat, hey, hey, hey!
Wat kan je goed vertellen David! (Ik bedoel Mattéo natuurlijk!)
Ik denk dat Mattéo met zijn gat in de boter is gevallen: het ouderschap gaat jullie schitterend af! Het doet me goesting krijgen om alles nog eens opnieuw te beleven...

Mattéo Desmet Portzky zei

hihi, thanks. Mattéo heeft blijkbaar de schrijfervaring van z'n oma gekregen :) En hij kan al typen door mijn ongelooflijke dactylo-ervaring denk ik :)

Anoniem zei

David, nog efkes melden dat je linkje naar Sinterklaas niet werkt, er ontbreekt een streepje... (www.babys-corner.be)

Mattéo Desmet Portzky zei

Dank u. Link was correct (zonder streepje) maar m'n html-code was niet correct gelinkt :)