woensdag 5 september 2007

Dag 10: Jammer



Vandaag moet mama mij verlaten :(


Zij moet naar huis, want veel te veel mensen nu met kleine kindjes! Mama heeft wat traantjes laten vallen op mij, want zij is daardood niet gelukkig nu. Ze heeft gezegd dat ze me hard gaat missen. De dokters willen mij nog niet laten gaan, omdat ik nog niet goed zou eten. Ikke gisteren toch hard mijn best gedaan, en deze morgen ook.

Gewoon omdat ik 1 dag niet goed heb gegeten omdat ik geen honger had. De dokter heeft gezegd dat ik vrijdag naar huis zal mogen gaan als ik goed blijf eten. Dus ik ga nu goed mijn best doen om te eten, zodat ik dit weekend bij mijn mama en papa kan slapen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Aan de trotse ouders van Mattéo,

Wat een schattig jongetje ! Ik zie even graag zijn pruillipje als zijn spontane lachje !

Ik wens jullie veel sterkte nu jullie even alleen thuis zijn zonder hem : dat lijkt me niet zo makkelijk. Maar deze jongen is een kleine vechter en die komt er vast wel, ik duim voor jullie dat hij morgen meemag !!

Tante Leen C.