donderdag 27 september 2007

Dag 31: 1 maand oud



Jaja, vandaag 1 maandje jong en dat vieren we dan op een voor mij gepaste manier hé :)









Voor de rest nog niet veel gedaan vandaag. Veeeeel geslapen. Ik heb op m'n eerste vermaandag niet veel last gehad van krampkes. Blijkbaar heeft dat Spa-water wonderen gedaan of die venkelthee is goed OF het is een uitzonderlijke dag. Ah ja, voor mama en papa zou dit best een betaalde feestdag mogen zijn.
Vandaag was het dus zeer aangenaam voor mama. Zij heeft ook voor de eerste keer die doek gebruikt, waar ik dan in mag liggen. Amaaaaai, zoooo plezant. Ik heb daar twee uurkes in geslapen, terwijl mama ondertussen heeft gestreken, gedweild, gestofzuigd en zelfs buiten de post is gaan halen!! Zonder mij vast te houden hé met haar handjes!!! amaaaai









En er is ook een inbreker gesignaleerd, in mijn bed dan nog wel!! Mijn papa heeft deze verjaagd, maar toch eerst foto's getrokken dat als bewijslast kan gebruikt worden bij het verhoor. Mama kon het bijna niet over haar hart halen om deze crimineel buiten te sjotten. Als troost effe mogen inbreken in mama's en papa's bed....

Geen opmerkingen: